Veelgestelde vragen

Mijn reservering

  • 1. Is reserveren noodzakelijk?

    Om u het beste van dienst te kunnen zijn en om de rust en veiligheid te garanderen, is het noodzakelijk om uw dagje wellness vooraf, via deze website te reserveren. Wilt u gebruik maken van een actie, dan is vooraf reserveren via deze website of via de speciale reserveringslink op uw voucher verplicht.

  • 2. Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn reservering, is deze wel goed aangekomen?

    Wanneer u via onze website heeft gereserveerd, ontvangt u automatisch een bevestiging hiervan. Het kan voorkomen dat deze bevestiging in uw spambox terecht komt. Wij adviseren u om uw spambox te controleren. Mocht hij daar niet te zien zijn, stuurt u ons dan een e-mail via info@waterlelie.nl. Vermeld dan uw naam, postcode en huisnummer, datum van reservering, wat u gereserveerd heeft en dat u hiervan geen bevestiging heeft ontvangen. Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk alsnog een bevestiging mailen.

  • 3. Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

    Om uw reservering te wijzigen dient u een e-mail te sturen naar info@waterlelie.nl. Vermeld hierin uw naam, postcode en huisnummer, datum van reservering, wat u gereserveerd heeft en wat u graag wilt wijzigen. Voor het verplaatsen van enkele acties (VakantieVeilingen, TicketVeiling en Vroegboekkorting) brengen wij een toeslag in rekening van € 2,95.

  • 4. Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

    U kunt tot 48 uur van tevoren kosteloos uw reservering annuleren. Om de reservering te annuleren dient u een e-mail te sturen naar info@waterlelie.nl. Vermeld hierin uw naam, postcode en huisnummer, datum van reservering, wat u gereserveerd heeft en dat u deze graag wilt annuleren of verplaatsen.

  • 5. Hoe kan ik mijn actie van de BankGiro Loterij/VriendenLoterij reserveren?

    U kunt uw bezoek met BankGiro Loterij en VriendenLoterij via onze Actiepagina reserveren.

  • 6. Ik wil graag een actie reserveren, maar ik kan de dag niet aanklikken in de kalender.

    Als u de dag niet kunt aanklikken, is deze actie op die dag niet beschikbaar en/of geldig. U kunt dan helaas geen reservering plaatsen voor deze actie, ook niet telefonisch* . Wij adviseren u om voor een andere datum te reserveren.

  • 7. Ik heb een cadeaukaart waarop staat vermeld, dat ik telefonisch moet reserveren.

    Ook als er op uw cadeaukaart staat vermeld dat u telefonisch dient te reserveren, dient u uw reservering via deze website te maken. U kunt uw actie via onze Actiepagina/Overige acties reserveren.

  • 8. Waarom is er geen beschikbaarheid als ik mijn actie wil reserveren, maar wel bij het reserveren van een reguliere dagentree?

    Voor acties en reguliere dag- en avondentrees bieden wij dagelijks een bepaalde beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor mensen met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is dus mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te boeken zijn met een actie, maar nog wel met een reguliere dagentree. Het is niet mogelijk om een regulier dagentree te boeken om een kortingsbon, actie of voucher te verzilveren. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u op tijd te reserveren. Op die manier kunt u altijd van uw actie gebruik maken.

Cadeaukaart

  • 1. Ik heb een cadeaukaart gekregen, accepteren jullie deze?

    Naast onze eigen Waterlelie cadeaukaart, accepteren wij ook de cadeaukaart van de Select Wellness Group. U kunt ook uw VVV bonnen bij ons inleveren. Ook uw Gift for 2 entree vouchers kunt u bij ons verzilveren. U dient deze acties wel te reserveren via Actiepagina/Overige Acties. Meer informatie over welke cadeaukaarten wij accepteren vindt u op onze website onder het menu Info.

  • 2. Kan ik de geldigheid van mijn cadeaubon verlengd worden?

    De geldigheid van uw bon of voucher kan niet worden verlengd. De einddatum die op uw bon of voucher vermeld staat is de datum tot wanneer u deze kan gebruiken.

  • 3. Hoe kan ik een Waterlelie cadeaukaart bestellen?

    De Waterlelie cadeaukaart kunt u gemakkelijk en snel online via onze webshop bestellen. U krijgt de kaart binnen 3 werkdagen per post bij u thuisbezorgd in een luxe cadeauverpakking. De Waterlelie cadeaukaart is ook verkrijgbaar bij de receptie.

Behandelingen

  • 1. Ik wil graag een behandeling toevoegen aan een bestaande reservering.

    Wanneer u al een entree heeft gereserveerd en u wilt daarna hier nog een behandeling aan toevoegen, dan kunt u dit per e-mail aan ons doorgeven. Vermeld uw naam, postcode en huisnummer, datum van de reservering, wat u al heeft gereserveerd, wat u graag wilt toevoegen en aankomsttijd en geschatte vertrektijd.

  • 2. Ik kom iets later dan de aangegeven tijd, moet ik dit doorgeven?

    Indien u een behandeling heeft bijgeboekt en niet op de aangegeven aankomsttijd kunt arriveren of eerder vertrekt dan de aangegeven vertrektijd, dient u dit vooraf tijdig aan ons door te geven. Dit in verband met de ingeplande behandeling(en).

  • 3. Kan ik een behandeling reserveren, zonder gebruik te maken van de faciliteiten?

    Het is bij de Waterlelie ook mogelijk om zonder saunabezoek van een behandeling gebruik te maken. Het gaat hierbij om de Salon Only, deze kunt u ook via deze website kunt reserveren. De reservering is definitief als u een mail van ons heeft ontvangen dat de behandeling ook daadwerkelijk is ingepland.

  • 4. Kan ik op de dag zelf nog behandelingen reserveren?

    Indien beschikbaar kunt u op de dag zelf nog een behandeling reserveren. Wilt u er echter zeker van zijn dat u de gewenste behandeling kunt ondergaan, dan raden wij u ten sterkste aan deze vooraf al te reserveren. Behandelingen en massages zijn populair en zijn soms niet meer beschikbaar op de dag zelf.

  • 5. Is het mogelijk dat onze behandelingen tegelijk worden ingepland?

    Wij adviseren u tijdens het reserveren zoveel mogelijk van uw wensen betreft de behandelingen kenbaar te maken. Wij kunnen niet garanderen dat wij aan alle wensen voldoen. Wij doen ons uiterste best om het zo goed mogelijk in te plannen. U kunt uw wensen in de laatste stap van het reserveringsproces vermelden onder Opmerkingen.

  • 6. Mag ik een voorkeur voor het tijdstip van mijn behandelingen aangeven?

    U kunt bij het maken van uw reservering uw wensen over de behandeling aan ons doorgeven in de laatste stap van het reserveringsproces. Wij kunnen echter niet garanderen dat uw behandeling ook daadwerkelijk dan plaatsvindt.

  • 7. Zijn de tijden van de behandelingen bekend?

    De behandelingen worden voor u ingepland op de dag zelf. De tijden van de behandelingen verneemt u bij aankomst. Behandelingen worden in elk geval tussen de door u aangegeven aankomst- en vertrektijd ingepland.

Eten & drinken

  • 1. Hoe laat kunnen wij lunchen en dineren?

    In de Waterlelie is er voor ieder wat wils op culinair gebied. Onze keuken is voor de lunch van 12.00 uur tot 17.00 geopend en voor het diner van 17.00 uur tot 21.00 uur. Bekijk alvast even onze menukaart.

  • 2. Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen?

    Het is niet toegestaan om uw eigen consumpties te nuttigen bij de Waterlelie.

  • 3. Ik heb een allergie, hoe kan ik dat doorgeven?

    Indien u een allergie heeft, raden wij u aan dit al bij uw reservering door te geven. Dit kan in de laatste stap van het reserveringsproces onder Opmerkingen worden toegevoegd. Ook raden wij u aan om dit aan tafel nogmaals aan te geven. Onze koks zullen hun uiterste best doen om voor u een goede en gezonde maaltijd te serveren waarbij ze rekening houden met uw allergie.

Overige

  • 1. Wat zijn de openingstijden van de Waterlelie?

    Zondag t/m donderdag: 10.30 uur tot 22.30 uur.
    Vrijdag en zaterdag: 10.30 uur tot 23.00 uur.

  • 2. Hoeveel tegoed heb ik nog op mijn badenkaart staan?

    Het aantal baden van uw badenkaart staat vermeld op uw laatste kassabon. Heeft u deze niet meer? Stuur ons dan een e-mail en vermeld hierin uw naam en postcode en huisnummer en uw vraag met betrekking tot uw badenkaart.

  • 3. Waar kan ik terecht voor de gevonden voorwerpen?

    Bent u iets vergeten? Stuur ons dan een e-mail.

  • 4. Wat is een opgieting en moeten wij hiervoor reserveren?

    Een opgieting is het opgieten van water over de kolen van een sauna. De etherische oliën die worden gebruikt in combinatie met de stijgende luchtvochtigheid zorgen voor een ultieme sauna-ervaring. De opgietingen vinden plaats in de Aufguss sauna, welke u kunt vinden naast onze wisselbaden. U kunt gratis gebruik maken van de opgietsessies en hoeft hiervoor niet te reserveren.

  • 5. Is de Waterlelie met het openbaar vervoer bereikbaar?

    De Waterlelie is per bus bereikbaar, lijn 85, stopt en vertrekt voor de deur.

  • 6. Zijn er ook badkleding- en/of damesdagen?

    Er zijn geen speciale badkleding- en/of damesdagen in Wellnessresort de Waterlelie.

  • 7. Mag ik een badjas, handdoek en slippers meenemen naar de Waterlelie?

    Het gebruik van badjas, handdoeken en slippers is verplicht. U kunt zelf uw badset meenemen. Maar het is ook mogelijk om bij ons een badjas en/of handdoek te huren, of uw slippers bij ons te kopen.

  • 8. Is de Waterlelie rolstoel toegankelijk?

    Ons wellnessresort is voor een groot deel rolstoel toegankelijk. Naast enkele invalide parkeerplaatsen, beschikken wij speciaal voor minder valide gasten over een kleedruimte op de begane grond. De meeste faciliteiten zijn te vinden op de begane grond of in de tuin. Een aantal faciliteiten zijn wel alleen per trap bereikbaar. Onze baden beschikken niet over een tillift. Wij adviseren u om vooraf telefonisch contact op te nemen of online te reserveren en duidelijk te vermelden dat u minder valide bent. Verder is het altijd handig om iemand mee te nemen die indien nodig kan assisteren en als begeleider kan fungeren. en dient u uw eigen rolstoel mee te nemen.

  • 9. Zijn kinderen welkom?

    Kinderen zijn onder begeleiding van ouders of verzorgers van harte welkom, mits ze zich gedragen en in het bezit zijn van zwemdiploma A. Het is niet toegestaan om snorkels en dergelijke mee te nemen.

  • 10. Kan ik naar de sauna tijdens mijn zwangerschap?

    Ook als u zwanger bent, is een saunabezoek geen probleem. Wel zijn er een aantal aandachtspunten en is oplettendheid geboden. Lees hier alles over onder Sauna en zwangerschap.

  • 11. Hangen er camera's bij de Waterlelie

    Bij Wellnessresort de Waterlelie hangen geen camera’s in ruimtes waar gasten ongekleed zijn, ook in het verleden niet. Verder is het gebruik van een mobiele telefoon uitsluitend bij de receptie toegestaan. Op overige plaatsen binnen de Waterlelie is het meenemen van een mobiele telefoon of andere elektronische apparatuur niet toegestaan. Deze dient men op te bergen in de kluisjes en onze medewerkers zien hier ook streng op toe. Wij vragen onze gasten hun eigen privacy en die van anderen te respecteren.

  • 12. Hoe weet ik zeker dat er bij de Waterlelie geen camera’s hangen?

    Wij nemen de privacy van onze gasten erg serieus. Om u als gast gerust te kunnen stellen dat er geen camera’s hangen in Wellnessresort de Waterlelie worden wij periodiek gescreend door het onafhankelijk onderzoeksbureau Spandaw Consultancy Group Screening. Op 15 maart 2018 heeft de laatste screening plaatsgevonden. Naar aanleiding van deze screening hebben wij onderstaand certificaat ontvangen. Dit betekent dat er geen camera’s hangen in ruimtes waar gasten ongekleed zijn die dan wel door ons zijn geplaatst dan wel door derden.

0 Winkelwagen Totaal  0,00