Waarom is gezichtsverzorging zo belangrijk?

Waarom is het belangrijk om dagelijks onze huid te verzorgen…of we nu wel of niet make-up dragen? De huid scheidt dagelijks talg af. Dat is bedoeld om de huid soepel te houden en werkt als een beschermlaag voor uw huid. Maar deze laag raakt gedurende de dag vervuild. Mede door make-up, maar ook door fijnstof en pollen die in de lucht hangen. Door twee keer per dag de huid te reinigen (’s morgens en ’s avonds) met een reinigingsmilk en daarna een lotion zorgt u ervoor dat de huid weer op en top schoon is. Hierdoor kan de huid beter ademen, ziet er frisser uit en neemt de dag/nacht verzorging beter op. Zo heeft u meer profijt van uw verzorgingsproducten!

Gezichtsbehandeling afgestemd op uw huidtype en conditie

Op nu precies te weten wat voor je huidtype u heeft en wat voor producten het beste bij uw huid passen, adviseren wij u het Fundamenteel menu van ons aanbod gezichtsbehandelingen aan. Hierbij kijken wij naar uw huid, naar de conditie en de behoeftes. Uw huid wordt uitgebreid gereinigd en gescrubd. Daarna voeden wij de huid met een verzorgend masker. Tijdens het inwerken van het masker geniet u van een ontspannende nek/schouder massage. Als finishing touch sluiten we af met een oog- en dagcrème. De producten waarmee we werken zijn afgestemd op uw huidtype en huidconditie.

En wist u dat u na de behandeling gerust weer de sauna in kunt? Dit doet niets te kort aan de werking of het effect van de behandeling. Mits u even een kwartiertje rust neemt om de werkstoffen voldoende te laten intrekken.

Geachte gast,

Helaas zijn wij genoodzaakt om ons resort met ingang van dinsdag 15 december 2020 t/m 9 februari 2021 te sluiten wegens de nieuwe maatregelen omtrent COVID-19.

Alle reserveringen komen hierbij helaas te vervallen.

Heeft u onze nieuwe postkaart (Postkaart5) ontvangen? Bewaart u deze goed want de actie wordt verlengd.

Heeft u bij ons gereserveerd met de Poiesz actie? Deze actie wordt verlengd met het aantal dagen dat we dicht zijn. U kunt deze reserveren zodra wij weer geopend zijn, via info@waterlelie.nl met vermelding van uw vervallen reservering.

Heeft u gereserveerd met een van onze nieuwsbriefacties? Dan komt deze te vervallen. U kunt ervan uitgaan dat wij weer leuke nieuwe nieuwsbriefacties versturen zodra dat weer mag en kan!

Voor loyalty- en badenkaarthouders geldt dat hun kaart wordt verlengd met het aantal dagen dat we dicht zijn.

Heeft u vragen of opmerkingen? Dan kunt u ons blijven mailen via info@waterlelie.nl
Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen! Zodra dit mogelijk is, zullen wij dit hier communiceren.

Team Wellnessresort de Waterlelie

0 Winkelwagen Totaal  0,00