Veelgestelde vragen

Mijn reservering

  • 1. Is reserveren noodzakelijk?

    Ja, reserveren is noodzakelijk. Om u het beste van dienst te kunnen zijn en om rust en veiligheid te kunnen garanderen, is het noodzakelijk om uw dagje wellness via deze website te reserveren. Wilt u gebruik maken van een actie? Dan is vooraf reserveren via deze website of via de speciale reserveringslink op uw voucher verplicht.

  • 2. Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn reservering, is deze wel goed aangekomen?

    Wanneer u via onze website heeft gereserveerd, ontvangt u automatisch een bevestiging hiervan. Het kan voorkomen dat deze bevestiging in uw spambox terecht komt. Wij adviseren u om uw spambox te controleren. Geen bevestiging ontvangen? Stuur dan een e-mail naar info@waterlelie.nl. Vermeld uw naam, reserveringsnummer, datum van reservering, wat u gereserveerd heeft en dat u hiervan geen bevestiging heeft ontvangen. Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk alsnog een bevestiging mailen.

  • 3. Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

    U kunt tot 48 uur van tevoren kosteloos uw reservering annuleren. Om de reservering te annuleren dient u een e-mail te sturen naar info@waterlelie.nl. Vermeld hierin uw naam, reserveringsnummer, datum van reservering, wat u gereserveerd heeft en dat u deze graag wilt annuleren of verplaatsen.

  • 4. Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

    Een reservering verplaatsen is niet altijd mogelijk. Stuur een e-mail naar info@waterlelie.nl met daarin uw naam, reserveringsnummer, datum van reservering, wat u gereserveerd heeft en wat u graag wilt wijzigen. U krijgt dan van ons een bericht of het wijzigen mogelijk is of dat we de reservering annuleren en u vragen om een nieuwe reservering te maken.

  • 5. Ik wil graag een actie reserveren, maar ik kan de dag niet aanklikken in de kalender.

    Als u de dag niet kunt aanklikken, is deze actie op die dag niet beschikbaar en/of geldig. U kunt dan helaas geen reservering plaatsen voor deze actie, ook niet telefonisch*. Wij adviseren u om voor een andere datum te reserveren.

  • 6. Ik heb een cadeaukaart waarop staat vermeld, dat ik telefonisch moet reserveren.

    Ook als er op uw cadeaukaart staat vermeld dat u telefonisch dient te reserveren, dient u uw reservering via deze website te maken. U kunt uw entree reserveren bij “reserveer direct”.

    U kiest de standaard entree voor de ochtend, avond of hele dag en levert de cadeaukaart bij binnenkomst in.

  • 7. Waarom is er geen beschikbaarheid als ik mijn actie wil reserveren, maar wel bij het reserveren van een reguliere dagentree?

    Voor acties en reguliere dag- en avondentrees bieden wij dagelijks een bepaalde beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor mensen met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is dus mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te boeken zijn met een actie, maar nog wel met een reguliere dagentree. Het is niet mogelijk om een regulier dagentree te boeken om een kortingsbon, actie of voucher te verzilveren. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u op tijd te reserveren. Op die manier kunt u altijd van uw actie gebruik maken.

Cadeaukaart

  • 1. Ik heb een cadeaukaart gekregen, accepteren jullie deze?

    Naast onze eigen Waterlelie cadeaukaart, accepteren wij diverse andere cadeau kaarten. Meer informatie over welke cadeau kaarten wij accepteren vindt u hier.

  • 2. Kan ik de geldigheid van mijn cadeaubon verlengd worden?

    De geldigheid van uw bon of voucher kan niet worden verlengd. De einddatum die op uw bon of voucher vermeld staat is de datum tot wanneer u deze kan gebruiken.

  • 3. Hoe kan ik een Waterlelie cadeaukaart bestellen?

    De Waterlelie cadeaukaart kunt u gemakkelijk en snel online via onze webshop bestellen of bij de receptie kopen. U krijgt de kaart binnen 3 werkdagen per post bij u thuisbezorgd.

    Ook is het mogelijk om de Waterlelie cadeaukaart digitaal te ontvangen; deze ontvangt u na betaling direct in uw mailbox. Ideaal voor als u op zoek bent naar een last-minute cadeau.

Behandelingen

  • 1. Ik wil graag een behandeling toevoegen aan een bestaande reservering.

    Wanneer u al een entree heeft gereserveerd en u wilt daarna hier nog een behandeling aan toevoegen, dan kunt u dit per e-mail aan ons doorgeven. Vermeld uw naam, reserveringsnummer, datum van de reservering, wat u al heeft gereserveerd, wat u graag wilt toevoegen en aankomsttijd en geschatte vertrektijd.

  • 2. Ik kom iets later dan de aangegeven tijd, moet ik dit doorgeven?

    Indien u een behandeling heeft bijgeboekt en niet op de aangegeven aankomsttijd kunt arriveren of eerder vertrekt dan de aangegeven vertrektijd, dient u dit vooraf tijdig via de email aan ons door te geven. Dit in verband met de ingeplande behandeling(en).

  • 3. Kan ik een behandeling reserveren, zonder gebruik te maken van de faciliteiten?

    Het is bij de Waterlelie ook mogelijk om zonder saunabezoek van een behandeling gebruik te maken. Het gaat hierbij om de Salon Only, deze kunt u via deze website kunt reserveren. De reservering is definitief als u een mail van ons heeft ontvangen dat de behandeling ook daadwerkelijk is ingepland.

  • 4. Kan ik op de dag zelf nog behandelingen reserveren?

    Indien beschikbaar kunt u op de dag zelf nog een behandeling reserveren. Wilt u er echter zeker van zijn dat u de gewenste behandeling kunt ondergaan, dan raden wij u ten sterkste aan deze vooraf al te reserveren. Behandelingen en massages zijn populair en zijn soms niet meer beschikbaar op de dag zelf.

  • 5. Is het mogelijk dat onze behandelingen tegelijk worden ingepland?

    Wij adviseren u tijdens het reserveren zoveel mogelijk van uw wensen betreft de behandelingen kenbaar te maken. U kunt uw wensen d.m.v. het beantwoorden van uw bevestiging kenbaar maken. Wij kunnen niet garanderen dat wij aan alle wensen voldoen.

  • 6. Mag ik een voorkeur voor het tijdstip van mijn behandelingen aangeven?

    U kunt bij het maken van uw reservering uw wensen over de behandeling aan ons doorgeven d.m.v. het beantwoorden van uw bevestiging.  Wij kunnen echter niet garanderen dat uw behandeling ook daadwerkelijk dan plaatsvindt.

  • 7. Zijn de tijden van de behandelingen bekend?

    De behandelingen worden op de dag zelf ingepland. De tijden van de behandelingen verneemt u bij aankomst. Behandelingen worden in elk geval tussen de door u aangegeven aankomst- en vertrektijd ingepland.

Eten & drinken

  • 1. Hoe laat kunnen wij lunchen en dineren?

    In de Waterlelie is er voor ieder wat wils op culinair gebied. U kunt onze overheerlijke lunchgerechten bestellen van 12.00 tot 17.00 uur en van 12.00 uur tot 21.00 uur heeft u keuze uit diverse warme plate gerechten. Bekijk op deze pagina alvast even onze menukaart.

  • 2. Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen?

    Het is niet toegestaan om uw eigen consumpties te nuttigen bij de Waterlelie.

  • 3. Ik heb een allergie, hoe kan ik dat doorgeven?

    Bent u allergisch en kunt u daardoor niet alles eten?

    U kunt uw allergie bij uw bestelling van uw consumpties op de dag van bezoek aan onze horeca collega’s doorgeven.

    Onze koks zullen hun uiterste best doen om voor u een goede en lekkere maaltijd te serveren waarbij ze rekening houden met uw allergie.

Overige

  • 1. Wat zijn de openingstijden van de Waterlelie?

    U kunt de openingstijden hier vinden.

    Feestdagen

    • Op 1e en 2e Kerstdag zijn wij geopend.
    • Op oudejaarsdag en nieuwsjaardag zijn wij gesloten.
  • 2. Waar kan ik terecht voor de gevonden voorwerpen?

    Bent u iets vergeten? Stuur ons dan een e-mail.

  • 3. Wat is een opgieting en moeten wij hiervoor reserveren?

    Een opgieting is het opgieten van water over de kolen van een sauna. De etherische oliën die worden gebruikt in combinatie met de stijgende luchtvochtigheid zorgen voor een ultieme sauna-ervaring. De opgietingen vinden plaats in de Kelo Aufguss sauna, achter in de tuin.

    U kunt tegen een kleine bijdrage gebruik maken van de opgietsessies. Meer informatie kunt u hier vinden.

    De Kelo sauna is gedurende de hele dag geopend voor gebruik. De saunameister zal voorafgaand aan de opgieting de gasten verzoeken de sauna te verlaten, zodat deze gereed gemaakt kan worden voor de volgende Aufguss. Daarom verzoeken we u om voorafgaand aan de opgieting bij de Kelo sauna te wachten totdat de saunameister de deur opent. De Kelo sauna beschikt over vloerverkoeling daardoor is het dragen van slippers in de sauna niet nodig en toegestaan; deze dient u buiten achter te laten.

  • 4. Is de Waterlelie met het openbaar vervoer bereikbaar?

    De Waterlelie is per bus bereikbaar, lijn 85, stopt en vertrekt voor de deur.

  • 5. Zijn er ook badkleding- en/of damesdagen?

    Er zijn geen speciale badkleding- en/of damesdagen in Wellnessresort de Waterlelie.

  • 6. Mag ik een badjas, handdoek en slippers meenemen naar de Waterlelie?

    Het gebruik van badjas, handdoeken en slippers is verplicht. U kunt zelf uw badset meenemen. Maar het is ook mogelijk om bij ons een badjas en/of handdoek te huren, of uw slippers bij ons te kopen.

  • 7. Kan ik mijn elektrische auto opladen?

    Dat is zeker mogelijk. We hebben twee oplaadplekken beschikbaar voor elektrische auto’s.

  • 8. Is de Waterlelie rolstoel toegankelijk?

    Ons Wellnessresort is voor een groot deel rolstoel toegankelijk. Naast enkele invalide parkeerplaatsen, beschikken wij speciaal voor minder valide gasten over een kleedruimte op de begane grond. De meeste faciliteiten zijn te vinden op de begane grond of in de tuin. Een aantal faciliteiten zijn wel alleen per trap bereikbaar. Onze baden beschikken niet over een tillift. Wij adviseren u om vooraf telefonisch contact op te nemen of online te reserveren en duidelijk te vermelden dat u minder valide bent. Verder is het altijd handig om iemand mee te nemen die indien nodig kan assisteren en als begeleider kan fungeren. En u dient u uw eigen rolstoel mee te nemen.

  • 9. Zijn kinderen welkom?

    Kinderen zijn vanaf 8 jaar onder begeleiding van ouders of verzorgers van harte welkom, mits ze zich gedragen en in het bezit zijn van zwemdiploma A. Het is niet toegestaan om snorkels en dergelijke mee te nemen.

  • 10. Kan ik naar de sauna tijdens mijn zwangerschap?

    Ook als u zwanger bent, is een saunabezoek geen probleem. Wel zijn er een aantal aandachtspunten en is oplettendheid geboden. Lees hier alles over onder Sauna en zwangerschap.

  • 11. Is er een kolfruimte beschikbaar?

    We hebben altijd wel een massagekamer beschikbaar waarin u rustig kunt gaan kolven. De receptie helpt u graag verder.

  • 12. Kan ik mijn bril in de sauna ophouden?

    Wij adviseren uw bril in de sauna af te doen en te plaatsen in de speciale brillenplankjes buiten de sauna. Check eventueel met uw opticien of uw glazen tegen hoge temperaturen bestand zijn.

  • 13. Hangen er camera's bij de Waterlelie?

    Bij Wellnessresort de Waterlelie hangen geen camera’s in ruimtes waar gasten ongekleed zijn, ook in het verleden niet. Verder is het gebruik van een mobiele telefoon uitsluitend bij de receptie toegestaan. Op overige plaatsen binnen de Waterlelie is het meenemen van een mobiele telefoon of andere elektronische apparatuur niet toegestaan. Deze dient men op te bergen in de kluisjes en onze medewerkers zien hier ook streng op toe. Wij vragen onze gasten hun eigen privacy en die van anderen te respecteren.

0 Winkelwagen Totaal  0,00